En extra låt?

Jag har funderat på att lägga till en låt med Superchick till spellistan.
Har dock ingen aning om vilken av deras låtar. Hittar ingen bra bakgrund heller till någon.

Som det ser ut nu är spellistan som följer:
Out here on my own - Jag
Concrete Angel - Jag
Fix you - Carro
It takes two - Carro och jag
The music and the mirror - Jag
Holding out for a hero - Carro
Take me or leave me - Carro och jag
What a feeling - jag
What is this feeling - Carro och jag
How far - Jag
Fame - Carro och jag

Antingen före eller efter "It takes two" tänkte jag mig en Superchick-låt i sådana fall. De sjunger mycket om mobbning osv. Får se vad jag hittar för kul. :)

Publicerat: 2010-12-29 @ 23:33:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0