Planerar vidare

Planeringen går vidare.
Det går dock inte att planera så mycket mer nu förrän jag är tillbaka på internatet och förrän jag har Carro i närheten.


Har några skolor kvar att kontakta, mellansnack att kolla igenom, prata med Sabina om hon kan/vill sköta ljudet när vi kör på Ålsta, fixa lite bakgrunder, stagea klart lite nummer och massa annat kul som finns på "Att göra"-listan. Ska nog försöka lägga allt åt sidan tills på fredag nu och tänka på MIG SJÄLV och försöka få mig lite LOOOV!

Publicerat: 2011-01-02 @ 01:02:58


1 kommentarer
Postat av: olivia-drömmenmot att bli fotograf

Fin blogg ud har !:D

2011-01-04 - 12:28:38 | URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0